środa, 17 grudnia 2014

Zimowa stylizacja, parka w roli głównej

Witajcie Kochani! 
Mamy dla Was post z wyprzedażowymi nowościami. W roli głównej parka w kolorze khaki, która króluje od kilku sezonów w połączeniu z ciemnymi rurkami oraz zimowymi dodatkami. Mamy nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu:) Święta zbliżają się wielkimi krokami my dla Was przygotowałyśmy konkurs, który niebawem pojawi się na blogu (chyba jutro). Święta już za pasem ale niestety nie czuć tej zimowej atmosfery z racji braku śniegu. Miejmy nadzieję, że zima zawita do nas wielkimi krokami i to już wkrótce. Czy jesteście fanami białego szaleństwa, preferujecie jakieś zimowe sporty? My póki co tylko narty i sanki haha:)

Zostawiamy Was ze zdjęciami ;*
Wixy:
Czapka: New Yorker
Parka: New Look
Bluzka: Sinsay
Spodnie: Sinsay
Pasek: Sinsay
Buty: Sinsay













17 komentarzy:

  1. super zdjęcia ;)
    pytałyście o obs/obs . okey. pierw wy :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mega buty <3
    pytałaś o obs, jasne zacznij i napisz tylko że już a za parę minutek ja zaobserwuję ciebie:)

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja. :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna stylizacja pytalas o obserwacje ja juz czekam na twoj rewanz :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja !
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś o obserwacje i mam nadzieję, że mi się odwdzięczysz :)
    Innych zapraszam też na mojego bloga :3
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. jasne zacznij i napisz tylko że już a za parę minutek ja zaobserwuję ciebie

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. jasne zacznij i napisz tylko że już a za parę minutek ja zaobserwuję ciebie

      Usuń
  9. Świetna stylizacja!
    Ja już obserwuję i zapraszam do mnie w odwiedziny : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś o obserwacje wzajemną na moim blogu :D Bardzo chetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja! :)
    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, obserwuje
    Licze na rewanż
    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger