niedziela, 8 lutego 2015

#winter #snow #cold #white by Wixy

Witajcie kochani! Mam dla Was niedzielny post z zimową stylizacją:) 10 lutego wyjeżdżamy na białą szkołę, a zima zawitała w ostatniej chwili, na całe szczęście będziemy mogły cieszyć się prawdziwą zimą podczas wyjazdu:) Przed nami pakowanie walizek, kompletowanie ubrań i wszystkiego co tylko możemy ze sobą zabrać. Być może zrobimy małą fotorelację z przygotowań do wyjazdu. Teraz myślami jesteśmy na białej szkole, a tu jeszcze dwa dni szkoły, a we wtorek po lekcjach upragniony i wyczekany wyjazd.

Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację, w której chciałam pokazać, że zimą wcale nie należy rezygnować ze spódniczki. Ja postanowiłam założyć rozkloszowaną spódniczkę do tego bluza z motywem ust, która osobiście bardzo mi się podoba, do tego cienkie czarne rajstopy i zakolanówki żeby było cieplej, pikowany płaszczyk, dodatki:) Co sądzicie o takim look'u? Mi bardzo podoba się moda na zakolanówki, które świetnie wyglądają w stylizacjach, a na dodatek są bardzo ciepłe i praktyczne szczególnie zimą.



Czapka: Allegro
Spódniczka: Allegro
Bluza: NN
Płaszcz: F&F
Sneakersy: Bershka
Torebka: New Look
Zakolanówki: Sinsay
Komin: New Yorker
Rękawiczki: Sinsay




















27 komentarzy:

  1. świetna czapka i torebka!;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna. Bardzo mi się podoba twoja torebka. Ma świetny kolor i idelanie pasuje do tej stylizacji :)
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło, że się podoba:)

      Usuń
  3. świetna stylizacja, super zdjęcia :D
    najlepsza czapka <3
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja, ale ja bym nie dała rady wyjść w spódniczce w zimę :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ciekawa, ale wydaję mi się, że niestosowna na tę porę roku.
    + bardzo mi przykro, że nie przeczytałyście posta na moim blogu i ograniczyłyście się jedynie do 'super blog'.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele elementów, z których składa się stylizacja robi fajny efekt. Całość jest dość przemyślana, chociaż zastanawiamy się czy nie było ci zimno na dworze ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj było ale tylko wtedy gdy się rozebrałam:)

      Usuń
  7. Fajny! Cudna torebka *.*

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie było ci zimo ? Xd Nie no piękna stylizacja :)
    Zapraszam : http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy się rozebrałam było zimno, a nawet bardzo zimno;) ale czego nie robi się dla zdjęć;P

      Usuń
  9. fajna stylizacja ! Miłego wyjazdu <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) obserwuję już! i liczę na uczciwy rewanż;)

      Usuń
  10. śliczna stylizacja!
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami z choies ? bardzo mi na tym zależy http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/przeglad-ubran-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham zakolanówki <3 sama mam ich pełno :) ślicznie wyglądasz

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że zakolanówki świetnie pasują do tej stylizacji! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ;) extra zakolanowki ;) bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga ;)
    co powiesz na wspólną obserwacje? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne! zaobserwuj mnie, napisz, a ja za chwilę się odwdzięczę:)

      Usuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz!:)

    Zapraszam do polubienia mojego fanpeg'a bardzo mi zależy :)
    https://www.facebook.com/wintractably?ref=h

    OdpowiedzUsuń
  15. haha cudownie przerobione te pierwsze zdjęcie :D jesteś mega pomysłowa ♥
    życzę udanego wyjazdu ;-)
    mam podobną spódniczkę ^^
    świetny płaszcz *.^
    buziaaki :**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za docenienie kreatywności:)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger