poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Memories by Wixy

Witajcie kochani.

Długo nas, mnie tu nie było, a to z powodu niespodziewanej śmierci mojej kochanej suczki Mili. Była z nami od dawna i wszyscy byliśmy z nią bardzo zżyci. Nie traktowaliśmy jej jak jakiegoś zwyczajnego psa, ale jak członka rodziny ponieważ nim była. Jedyna myśl jaka mnie pociesza to to, ze miała godziwe lata i nie będzie już cierpiała biedna schorowana. Teraz Mila będzie w naszej pamięci.

Doszłam już do siebie i mam dla Was posta z propozycją wiosennego outfitu. Jest też trochę nowosci w naszej szafie, które będziemy Wam prezentować w kolejnych stylizacjach. Już niebawem pojawi sie na blogu post kosmetyczny.





FullCap:  New Yorker
Top: Kik
Sweter: NN
Torebka: New Look
Spodnie: KappAlh
Buty: Nike Air Run








Na zawsze w moim sercu <3


 



3 komentarze:

  1. Pieknie wygladasz. A to Twpje naturalne wlosy? Tak urosly czy dopinki masz?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekujemy bardzo nam miło. My rowniez gratulujemy Tobie bloga i juz obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger