wtorek, 23 czerwca 2015

Hello Summer by Werczi



Hej Kochani!
Zostały nam tylko  4 dni szkoły i oficjalnie zaczynają się nam wakacje . Obecnie gdy wakacje są już bardzo blisko wydaje mi się że ten rok szkolny zleciał bardzo szybko i chociaż czułam, że już nie wytrzyma w tej szkole to ten rok był dość udany. Było dużo przypałów ale i też dużo chwil, które się już nie powtórzą ;[. Chwile niestety są bardzo ulotne ale to dzięki nim nasze życie jest wypełnione niesamowitymi wspomnieniami na myśl o nich czasami łza kręci się w oku;) dlatego każdy dzień i każdą chwilę trzeba wykorzystywać zawsze na 110% bo nic w życiu nie zdarza się dwa razy, dlatego lepiej zrobić coś i żałować, że się zrobiło niż żałować, że się czegoś nie zrobiło i żyć cały czas z myślami, które będą nas dręczyć pytaniem a co by było gdyby…. Ale czasami po prostu brak nam odwagi żeby zrobić ten pierwszy krok… Taka moja refleksja na ten ponury dzień;) Ogólnie jestem bardzo zadowolona z minionego roku szkolnego, że już tak się o nim wyrażę. Pogoda niestety nas nie rozpieszcza wczoraj był początek kalendarzowego lata, a aura niczym jak jesienią, ciekawe jak pogoda zmaluje nam resztę wakacji???
 Miałam zamiar napisać już wcześniej posta ale wszystko dzieje się tak szybko, a doba ma jedynie 24h i moim zdaniem jest to zdecydowanie za mało żeby ze wszystkim zdążyć na czas:*

Gdzie się wybieracie na wakacje jakie macie plany???

Stylizacja w roli głównej szary top z wyciętymi plecami w zestawieniu z białymi spodniami do tego adidasy i dodatki w postaci saszetki i czapki. Outfit bardzo prosty i wygodny jak zarazem efektowny. Takie połączenia są najbardziej w moim typie:)


 Top: Cropp
Spodnie: KappAlh
Fullcap: Urbancity
Nerka: Urbancity
Buty: Nike Roshe Run















4 komentarze:

  1. Swietnie wygladasz. Pasuje do Ciebie taki styl! Skad stanik?

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się wydaje, że ten rok szybko minął, choć w jego trakcie czasem ciężko było nadążyć za nawałem lekcji .
    cuudowna stylizacja *.* w szczególności buty przypadły mi do gustu :3
    ja nie mam żadnych planów na wakacje, mam nadzieję, że spontanicznie się coś wydarzy :P pozdrawiam ^^
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis ;))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger