niedziela, 3 września 2017

Hei kochani 
Jutro już  szkoła!!! Jak te wakacje szybko minęły 😭😭😭 ten fakt mnie przygnębia ale co dobre szybko się kończy. Medal jednak ma dwie strony i mimo wszystko staram się doszukiwać pozytywów mimo, że pogoda wcale tego nie ułatwia. 
Podsumowując moje wakację muszę przyznać, że skorzystałam z nich tak jak chciałam i jestem z tego niezmiernie zadowolona mam nadzieję, że tego zadowolenia wystarczy do przyszłego lata.

W pełni wypoczęta z uśmiechem na twarzy zaczynam swoją przygodę w nowej szkole z nowymi ludźmi, nauczycielami i z jedną wielką niewiadomą, której jestem bardzo ciekawa. Więc tą sytuację w jakiej obecnie jestem uważam jako przygodę, której stawie czoła. Trzymajcie za mnie kciuki!

Chętnie się dowiem jakie szkoły pogimnazjalne wybraliście? A także czym się kierowaliście przy wyborze?

Ja mam jeden problem, z którym nie wiem jak się zmierzyć i czy mu podołam, a mianowicie jak  ja wstanę z łóżka na tye wcześnie żeby zdążyć przed szkolnym dzwoniem?  Czuję że właśnie to z tym będę miała największy problem, (miejmy nadziję że  z tym pomoże mi Wika bo ona się już przyzwyczaiła :p) aczkolwiek z dobudzeniem mnie są problemy heh ale jakoś to będzie :D

Chciałam podzielić się z Wami zdjęciami z wakacji  no ale jak to w życiu bywa, a pech chciał, że z tych planów  nici "złośliwość rzeczy martwych" mój telefon się zepsół, a gdyby tego było mało to na domiar złego  zepsułam telefon siostry.Mam nadzieję, że zdjęcia uda się odzskać, a jak wyjdzie to się okaże. 

Buziaki! 💋💋💋




                                                                 Buty:Vans
                                                                Sukienka sportowa(bluza):Bershka
                                                                kurtka:New look








3 komentarze:

  1. będziecie zmieniały tez na iphon czy już nie ?
    ja udałam się do zawodówki

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz!,postawiłam na technikum jak coś to zmienię a warto spróbować. na jaki telefon zmieniacie i jakie miałyście ?Podacie snapchat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedzialam o waszej stronie kochane!! Moja kochana rodzinka ❤❤ JESTEM FANKA NR 1 KOCHAM WAS! ������ Wasza Julcia ��

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger