niedziela, 18 marca 2018

Witajcie Kochani!

 Ja właśnie siedzę w ciepłym sweterku owinięta kocem z kubkiem rozgrzewającej herbatki . Do nas ponownie zawitały mrozy. A wiosna, która już zdążyła postawić pierwsze kroki znów zeszła na drugi plan. Mam nadzieje, że to będą ostatnie podrygi zimy w tym roku. Moja pierwsza reakcja na zaistniałą zmianę pogodową była bezcenna ponieważ jestem strasznym zmarzluchem, brrr.... na samą myśl o zimie robi mi się zimno. A co dopiero kiedy na dworze jest tak zimno, że mam ochotę zabierać ze sobą koc gdziekolwiek się udaje. Kochani ponoć wiosna to najlepszy okres na zmiany, najchętniej w tym okresie podejmujemy decyzje o zmianach w różnych płaszczyznach życia. Ja również mam ochotę aby troszkę zaszaleć i wprowadzić zmiany na blogu. Chciałabym robić dla Was czasami mixbox'y zdjęciowe, które będą przedstawić momenty z mojego codziennego życia. Wydaje mi się, ze może to być ciekawe doświadczenie. A co wy o tym sądzicie? Jeżeli macie pytania do mnie możecie je śmiało zadawać pod tym postem oraz na innych moich social mediach. Będę starała się na nie odpowiedzieć na bieżąco. Przywrócę do tego również ask'a także śmiało zadawajcie! ( na te pytania odpowiem na blogu :* )



                                                                     Futerko : Zara
                                                                     Spodnie : Bershka
                                                                     Sweterek: H&M
                                                                     Buty: Zara
                                                                    





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger