czwartek, 28 sierpnia 2014

Outfit to school by Werka

Hello Evryone! Zaledwie kilka dni dzieli nas od 1 września, a co wiąże się z tą datą, chyba nie muszę wyjaśniać. Pogoda nas niestety nie rozpieszcza, mamy typową jesienną aurę więc letnie stylizacje na rozpoczęcie roku szkolnego odpadają - niestety. W planach miałam założyć sukienkę, którą niedawno kupiłam z tą myślą, że założę ją 1 września, pogoda jednak pokrzyżowała moje plany. Na chwilę obecną nie mam zielonego pojęcia co założę.... Jest na szczęście kilka dni i coś się wymyśli, może nawet kilka propozycji :) W weekend razem z Wixy postaramy się dla Was przygotować kilka propozycji na rozpoczęcie roku szkolnego, pojawią się zestawy, które będą łączyć elegancję z luzem. Takie połączenia jak na przykład sukienka i trampki najbardziej odpowiadają nastolatką ze względu na szalony wiek więc trzeba korzystać z okazji i łączyć różne style póki ma to sens i smak. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować zwyczajny zestaw do szkoły na chłodne jesienne dni przeplatane odrobiną słońca. Długi ciepły sweter z motywem wąsów pod spodem biały top, jeansy i trampki.  Tego typu stylizacje są jednymi z moich ulubionych ponieważ są wygodne ale też i praktyczne. Zostawiam Was ze zdjęciami. 

Ps. Jeżeli macie pytania zapraszam na ask.fm do mnie bądź do Wixy na pewno odpowiemy:)


Sweter: New Yorker
Top: Cropp
Spodnie: NN
Trampki: NN
Torebka: Mohito














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger