sobota, 16 sierpnia 2014

Sunny day

Witajcie Kochani! Cieszymy się niezmiernie, że jest Was coraz więcej :) Postaramy się dodawać systematycznie nowe ciekawe posty aby miło się tutaj zaglądało, a także żeby nasz blog mógł być inspiracją. 

Dzisiaj chcemy Wam zaprezentować połączenie stylu sportowego ze stylem dziewczęcym, ten look jest preferowany od ponad sezonu i zyskuje coraz to większe rzesze fanek. Pewnie dzieje się tak ze względu możliwości łączenia elegancji z wygodą. 

Wixy: Ja wybrałam białe szorty, które mają fason sportowy natomiast elegancji nadaje im materiał z którego są wykonane, a jest to ekoskóra, a także delikatne zdobienia na dole nogawek w formie subtelnego ażurku, te spodenki połączyłam z luźnym topem w deseń kwiatów, a skoro była mowa o wygodzie to nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu trampek:)

Werka: Ja z kolei połączyłam rozkloszowaną skórzaną spódniczkę z luźnym topem o bardzo wyciętych ramionach do tego trampki za kostkę, a całość podkreśliłam fullcapem. Uważam, że ta stylizacja świetnie przeplata w sobie look dziewczęcy ze sportowym:) 


Werka:
Spódnica: Allegro
Top: Sinsay
Trampki: Converse
Fullcap: Sinsay

Wixy:
Top: Sinsay
Szorty: New Yorker
Trampki: H&M












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger