sobota, 27 września 2014

Be Fit by Wixy

Witajcie kochani! Dzisiaj będzie post poświęcony aktywności fizycznej. Ja swoją przygodę ze sportem zaczęłam kilka miesięcy temu. Może nie ćwiczę bardzo intensywnie ale staram się  być aktywną systematycznie. Mam zestaw ćwiczeń który obciąża głównie brzuch i nogi. Czasami też biegam kiedy mam trochę więcej czasu i pogoda na to pozwala. Chociaż odnośnie tej kwestii zawsze jest pogoda na bieganie bardziej chodzi o nasze chęci, a z tym jest znacznie gorzej. 
Aktywność fizyczna jest nam bardzo potrzebna świetnie wpływa na nasz organizm i samopoczucie. Jeżeli jeszcze nie zaczęliście swojej przygody ze sportem serdecznie Was zachęcam dobrze to zrobi dla ciała, zdrowia i umysłu. 
Poruszę również kwestę zdrowego odżywiania. Tutaj niestety nie mogę się pochwalić ponieważ jestem strasznym łakomczuchem i nie potrafię sobie odmówić słodyczy czy takich niezdrowych przekąsek jak chipsy czy cola. Dobrze, że odnośnie zdrowego odżywiania czuwa mama i nie kupuje nam do domu chipsów i kolorowych napojów, fast foodom też mówi stanowczo : "nie"!!! Więc dzięki temu tego typu jedzenie od czasu do czasu. 

Zostawiam Was ze zdjęciami, które prezentują mój fit outfit z dzisiejszego biegania. Na zdjęciach zostało uchwycone piękne błękitne niebo aż dziw, że do południa mżył drobny deszcz i było pochmurno.



Kurtka: Hot Oil
Legginsy: Pepco
Adidasy: Nike






5 komentarzy:

  1. Świetna kurtka! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Wygodna do biegania i uwielbiam ten kolorek:)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia i masz rację, to niebo jest prześliczne.
    Ładnie wyglądasz.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger