środa, 17 września 2014

I LOVE SWEATER by Wixy

Siemka! Co sądzicie o swetrach? Niektórym być może kojarzą się z naszymi babciami lub uważają je za obciachowe. Ja do tej pory też miałam na ich temat podobne zdanie ale ono bardzo szybko się zmieniło. Osobiście bardzo lubię swetry  długie, grube, rozpinane i te nierozpinane w zasadzie wszystkie. Na rynku jest masa swetrów w najróżniejszych kolorach, fasonach, stylach. Każdy może znaleźć coś dla siebie.  Jesień jest świetną porą na ubieranie tego typu odzieży ja również postanowiłam na dłuższy sweter w fioletowym kolorze połączyłam go z neonowym topem ciemnymi skinnami oraz trampkami. Tego typu stylizacje na chłodniejsze dni są naprawdę super. 

Zostawiam Was ze zdjęciami BUZIAKI ;*


Sweter: Cubus
Skinny: Pepco
Top: Terranova
Trampki: NN






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz:)

Copyright © 2016 Weronika Ziółkowska , Blogger